آموزش بلاگری اینستاگرام 2022-10-09
آموزش بلاگری در اینستاگرام دوره آموزشی بلاگر شو بلاگیستا
هیچچیز بدتر این نیست که مدتی هر روز پست بگذارید و پس از مدتی هفتهای یکبار پست بگذارید. این کار باعث ریزش فالوئرهای شما میشود، زیرا آنها انتظار داشتهاند شما هر روز پست بگذارید. البته این به معنای آن نیست که همه پیجها باید هر روز پست داشته باشند، بلکه باید بر اساس یک تقویم محتوایی، پستهای خود را در تاریخهای معین و به طور منظم منتشر کنید. برای پیداکردن هشتگهای مناسب در حوزه کاری خودتان میتوانید از رقبا ایده بگیرید. علاوه بر این میتوانید برای پیداکردن هشتگهای مناسب از تحقیق کلمات کلیدی استفاده کنید. با همه اینها مراقب باشید که هشتگهای انتخابی هم باید به حوزه کاری شما مرتبط باشند و هم باید محبوب و مورد جستجوی مخاطبین باشند.
پیگیر روزمرگی های زندگیتون میشن و شما رو به عنوان یک الگو برای زندگیشون انتخاب میکنن. 7-قرار دادن 3 پست اول آموزشی .(حتما از کاور جذابی استفاده کنید). «سئو یا بهینهسازی وبسایت برای موتورهای جستجو» (Search Engine Optimization | SEO) به مجموعه فرآیندهایی گفته میشود که برای بهبود وبسایت با هدف کسب رتبه بهتر در نتایج جستوجو انجام میشوند. به طور کلی وردپرس پلتفرمی دوستدار سئو محسوب میشود، اما میتوان با انجام کارهایی ساده، رتبه سایت وردپرسی را در موتورهای جستجو بهبود بخشید. افزونه Akismet از قدیمیترین افزونههای وردپرس است و به شکل پیشفرض در وردپرس نصب شده است. این افزونه کامنتهای اسپم را مییابد و امکان بررسی آنها را برای مدیر وبلاگ فراهم میکند.
دنیای بلاگری آنقدر گسترده است که واردشدن به آن بدون برنامه نمیتواند موفقیت چندانی به همراه داشته باشد. شاید بهتر باشد قبل از واردشدن به این دنیا، بیشتر با فضای بلاگری و انواع آن آشنا شوید. در این مقاله از وب 24 به بررسی فعالیت بلاگری و راه و روش بلاگر شدن پرداختهایم.
ساخت وبلاگ شخصی از کار با پلتفرمهای وبلاگنویسی کمی دشوارتر است و میتوانید در شروع کار، از پلتفرمها برای ساخت وبلاگ کمک بگیرید. از مزایای پلتفرمهای وبلاگنویسی میتوان سادگی در استفاده، شبیه بودن به شبکههای اجتماعی و داشتن مخاطبان بیشتر، هزینههای کمتر و امکان تمرکز بر نوشتن به جای مسائل فنی ساخت وبلاگ اشاره کرد. هدف کلی وبلاگها برقراری ارتباط میان بلاگر و خوانندگان بلاگ است.
محصول شما میتواند نرمافزاری جدید برای کمک به کسبوکارها، ابزاری برای آشپزی، فایل راهنمای انجام یک کار یا هر محصول مفید دیگری باشد که برای مخاطبان ارزش افزوده ایجاد میکند. بلاگرها معمولاً در یک حوزه خاص شروع به فعالیت کرده و با تولید محتوا مناسب در آن حوزه سعی میکنند مخاطبان زیادی را به خود جلب کنند. آنها برای این کار از متن، عکس، ویدئو و هر فرمت رسانهای استفاده میکنند. برای بلاگری در اینستاگرام باید با روش کاری این شبکه اجتماعی به خوبی آشنا باشید.
برای تبدیل شدن به یک بلاگر موفق باید نکات زیادی را رعایت کنید و بدانید که نمی توانید این کارها را به تنهایی انجام دهید. بلاگر موفق جهانی و یا حتی ایرانی مانند صدف بیوتی، یک تیم تولید محتوا دارند، که این تیم موضوعات پستها و استوری ها را برای بلاگر میفرستند و سپس گرافیست تیم به طراحی پست ها و استوری ها می پردازند. فصل اول این دوره آموزشی به معرفی پیشنیازها و مفاهیم پرسونال برندینگ دیجیتال میپردازد. فصل دوم درباره مراحل برندسازی شخصی در فضای دیجیتال را توضیح میدهد. در فصلهای سوم و چهارم با تولید محتوا و اصول ارتباطات مؤثر در پرسونال برندینگ دیجیتال آشنا میشوید.
با ترکیب این عوامل، میتوانید موضوعی را پیدا کنید که هم برای شما جذاب باشد و هم مخاطبان زیادی را به خود جذب کند. آنها با ایجاد ارتباط و تعامل با مخاطبان، جامعهای از دنبالکنندگان وفادار را گرد هم میآورند و بهعنوان یک شخصیت تاثیرگذار در حوزه فعالیت خود شناخته میشوند. همین حالا میتوانید به سراغ بلاگهایی که دنبال میکنید بروید، کیفیت عکس های آنها شما را شگفت زده میکند. پس بهتر است از دوربین تلفن همراه که کیفیت خوبی دارد استفاده کرده و با کمک نرم افزار کیفیت عکس ها را بهتر کنید. ادیت عکس در شروع شاید کمی سخت باشد اما پس از مدتی استفاده می توانیدعکس های بسیار با کیفیت به اشتراک بگذارید.
بلاگرهای غذا دستورالعملهای پختوپز، معرفی رستورانها و بررسی محصولات غذایی را با مخاطبان خود به اشتراک میگذارند. موفق شدن در بلاگری اینستاگرام کار ساده ای نیست، و اینستاگرام در سال 2020 نسبت به سالهای قبل تغییرات قابل توجهی داشته است. دیگر زمانی که با یک تبلیغ ساده در پیجهای بزرگ چندین هزار دنبال کننده به دست می آوردیم؛ یا اینکه یک پست با سه هشتگ می گذاشتیم و رشد آن را نگاه می کردیم گذشته است.
احتمالاً این حرف را زیاد شنیدهاید و به آن توجه نکردهاید اما حقیقت این است که اگر خودتان باشید، دیگران هم با شما ارتباط برقرار میکنند. مردم بیشتر بلاگرهایی را دوست دارند که پستها و محتواهای خود را در یک فضای شخصی تولید میکنند. فراموش نکنید همه چیزهایی که پست میکنید برای مخاطب تولید شده است.
وقتی مخاطب وارد صفحه اینستاگرام شما میشود، بیوگرافی اولین چیزیست که میبیند. پس باید در این قسمت، توضیحی جذاب و هیجانانگیز از خودتان بنویسید. توضیحی که در عین کوتاه بودن، مخاطب را به دیدن دیگر بخشهای صفحه تشویق کند. اغراق نیست اگر بگوییم کمپینهای تبلیغاتی نقشی حیاتی در تبدیل یک بلاگر به یک چهره شناختهشده دارند.
حال این بلاگرها می توانند از طریق فروش دوره های آموزشی سئو یا ارائه خدماتی مانند مشاوره سئو، درآمد کسب نمایند. هیچ بلاگری نمی تواند با پوشش دادن چندین موضوع مختلف موفق باشد و به اهداف خود برسد. بلاگرهای موفق همیشه یک موضوع خاص را که در آن تخصص دارند انتخاب می کنند و در مورد همان موضوع تولید محتوا انجام می دهند. اگر نمیخواهید زحمت تولید محتوا، بازاریابی و تبلیغات بر دوش خودتان باشد میتوانید از یک تیم محتوایی و پلتفرم تبلیغاتی برای انجام فعالیتهای مختلف کمک بگیرید.
شما فرد تاثیرگذاری هستید، مردم هر روز چهره شما رو میبینن و به شما اعتماد دارن و همه این فاکتورها باعث میشه تا هر محصول یا خدمتی رو که معرفی کنید، افراد خیلی بیشتری تمایل به استفاده از اون رو پیدا کنن. افراد علاقه مند به آموزش بلاگری در اینستاگرام می توانند از هرجای ایران با هر جنسیتی و هر موضوع فعالیت و سنی باشند. چون ما بلاگر کودک تا یک بلاگر متخصص دارای سن بالا را در اینستاگرام مشاهده می کنیم.
برای کسب درآمد از اینستاگرام به شیوه بلاگری باید بر روی تبلیغات تمرکز کنید. اما این مسئله در گرو تولید محتوای عالی برای پیج و جذب مخاطبان وفادار است که برای آن باید آموزش دیده و تلاش کنید. دوره جریان اشتغال و دوره رایگان آکادمی راه در این مسیر به شما کمک میکنند. اینستاگرام یک شبکه اجتماعی بسیار گسترده است که مخاطبان زیادی را در دل خود جای میدهد.
اگر بخواهید بدون هیچ تحقیق و برنامهای وارد گود رقابت شوید، در زمانی کوتاه شکست خواهید خورد. پس تمام توانتان را بگذارید تا با رفتار مخاطب آشنا شده و بتوانید محتوایی مطابق با سلیقه آنها تولید کنید. هر چه زمان بیشتری برای این کار صرف کنید، شانس موفقیتتان بیشتر خواهد بود. این روش معمولا برای بلاگرهایی با موضوعات طنز و سرگرمی کاربرد دارد. معمولا در این روش، اسپانسر تمامی هزینه های مربوط به تولید محتوا را نیز پرداخت می نماید. همان طور که گفته شد، رایج ترین روش برای کسب درآمد از بلاگری اینستاگرام، درج تبلیغات در پست یا استوری است.
درک اینکه مخاطبان هدف شما چه کسانی هستند و به چه نوع محتوایی علاقه دارند بسیار مهم است. این به شما کمک می کند محتوایی ایجاد کنید که با آنها تعامل کند و پیام شما را به طور مؤثر منتقل کند. در حالی که این ابزارها می توانند مفید باشند، مهم است که به یاد داشته باشید که مهمترین جنبه بازاریابی اینستاگرام ایجاد محتوای با کیفیت بالا و جذاب است که با مخاطبان شما ارتباط خوبی میگیرد. یادگیری تولید محتوا برای بلاگری در واقع یکی از پولساز ترین تخصص هایی هست که میتونی یاد بگیری و کم کم داره به ترندی در دنیا تبدیل میشود.
اگر شما هم دوست دارید در این زمینه فعالیت کنید، حتماً این مقاله را بخوانید. به عنوان یک بلاگر باید به موضوعی که درباره آن تولید محتوا میکنید، علاقه داشته باشید. مثلا اگر در حوزه مد و فشن کار میکنید، و یک فشن بلاگر هستید، طبیعتا باید به این موضوع علاقه داشته باشید.
یک بلاگر کسی است که محتوای ویدیویی زیادتری تولید میکند زیرا میخواهد مخاطب را بیشتر درگیر خودش کند. شما باید محتوایی تولید کنید که به طریقی مخاطب را قلقلک بدهد که با شما تعامل کند. در واقع هر شغلی نیاز به مهارتی دارد و بلاگری در اینستاگرام هم نیاز به بلد بودن کمی کار با این اپ ها دارد. گزینههای نرمافزار ویرایش زیادی وجود دارد که میتواند به شما کمک کند عکسها و ویدیوهای خود را ویرایش کنید و آنها را از نظر بصری جذابتر کنید. اما نگران نباشید من با تجربه ی خودم در این زمینه به شما میگم که چطور میتونید با بلاگری کردن ، کسب درآمد اینستاگرامی خودمون رو استارت بزنیم. قصد دارم به صورت کامل و جامع بلاگری در اینستاگرام رو بهتون آموزش بدم تا یاد بگیرید چطور با خلق ارزش از شخص خودتون صدها میلیون پول در بیارید.
طوری که هر گاه مخاطب، تصاویر و ویدئوهای شما را دید، از سبک چیدمان تا نورپردازی بتواند امضای شما را در کار پیدا کند. با این روش، حتی از محتوایتان، کپی هم بشود، باز مخاطب روح شما را در آن میبیند. پس طرح و قالبی مختص به خودتان برای محتوا ایجاد کرده و به آن پایبند باشید.
کسب درآمد بلاگری در اینستاگرام می تواند به روش های مختلفی انجام شود. برخلاف باور بسیاری از افراد، درآمد بلاگری در اینستاگرام و تنها راه آن تبلیغات در پیج نیست؛ بلکه روش های بیشتری برای آن وجود دارند که در ادامه آن ها را شرح خواهیم داد. یکی دیگر از روشهای موفقیت در بلاگری این است که هویت و برند شخصی خود را به درستی تعریف کنید. این برند باید منعطف و قابل شناسایی باشد و باعث شود مخاطبان شما به راحتی شما را از دیگران تشخیص دهند.
قطعا در اوایل راه، بله؛ به تنهایی میتوانید پیج بلاگریتان را هدایت کنید. اما با گذشت زمان و رشد فالوورها باید یک تیم تشکیل داده و از آنها برای تولید محتوای بهتر و جذابتر کمک بگیرید. برخی تصور میکنند، همکاری با دیگر بلاگرها منجر به از دست دادن مخاطبانشان میشود؛ اما این یک باور غلط است. زیرا با انتشار پستها و استوریهای مشترک میتوانید مخاطبان بیشتری به سمت خود جلب کنید. به همین دلیل توصیه میکنیم با بلاگرهایی که در حوزه تخصصی شما فعالیت دارند و مکملتان هستند، همکاری داشته باشید. یکی دیگر از نکات مهمی که برای بلاگری در اینستاگرام باید در نظر بگیرید، انتخاب طرحی مشخص برای محتواست.
از مزایای بلاگری به صورت ناشناس میتوان به بیشتر بودن سطح اعتمادبهنفس و در نتیجه داشتن خلاقیت بیشتر و تولید محتوا بدون ترس از قضاوت شدن نام برد. از معایب بلاگر شدن بدون نشان دادن چهره نیز میتوان به دشوار شدن جلب اعتماد مخاطب و محدود شدن امکان گرفتن تبلیغات و کسب درآمد را برشمرد. البته اگر اصول بلاگر شدن رعایت کنید و استراتژی مناسبی داشته باشید، حتی به صورت ناشناس نیز میتوانید بلاگر موفقی شوید.
اینسایت اینستاگرام ابزار تحلیلی قدرتمند و رایگانی است که به شما کمک میکند تا عملکرد پیج خود را بهطور دقیق تحلیل کنید و بر اساس دادههای آن تصمیمات بهتری بگیرید. به نظرتان یک بلاگر حرفهای چه ویژگیهایی دارد؟ در ادامه بررسی میکنیم. بعد از اینکه فهمیدیم بلاگری چیست، نوبت بررسی مزایا و انواع آن میرسد. عرصه بلاگری، فضایی رقابتی و پر از فرصتهای نو برای بروز خلاقیت است و روزانه شاهد ورود استعدادهای جدید به این حوزه هستیم. امیدوارم که این راهنمایی ها بتواند استارت کار شما را یاری کند و یک بلاگر موفق بشوید. از این به بعد مخاطبان شما به تک تک حرف ها و نظرات شما اهمیت میدن.
هرچقدر با افراد بیشتری همکاری کنید، مسیر موفقیت شما در فرایند بلاگر شدن آسانتر میشود. شبکه ای از اینفلوئنسرها و بلاگرهای موضوع تخصصی خود را جمع آوری کرده و آنها را دنبال کنید. سعی کنید با آنها همراه شوید و از فرصتهای همکاری استقبال کنید. در دورهمیهای آنها شرکت کنید و مشارکت بیشتری با افراد شبیه به خودتان داشته باشید. اگر میخواهید رضایت مخاطبانتان را به دست آورید، باید برای تولید محتوا در اینستاگرام زمان صرف کنید. تا جایی که از کیفیت محتوای تولید شده، اطمینان یافته و بتوانید جایگاه پیجتان را ارتقا دهید.
در نهایت، موفقیت در بلاگری یک شبه یا یک ساله به دست نمیآید، بلکه به صبر و تلاش مداوم احتیاج دارد. این که یک بلاگر در چه حوزهای فعالیت میکند؟ چه تعداد مخاطب دارد؟ ارتباط و محبوبیتش میان مخاطبان تا چه حد است؟ و مواردی از این دست در تعیین درآمد بلاگرها بسیار موثر است. علاوه بر این، استراتژیای که هر بلاگر برای درآمدزایی از طریق پیجش انتخاب میکند نیز متفاوت است. هر یک از اینها نیز در میزان درآمد بلاگرها تاثیرگذار بوده و نمیتوان مبلغ مشخصی را برای این کار تعیین کرد. اما به طور کلی هر چه ارتباط بهتری با مخاطبان داشته باشید، درآمد نهاییتان نیز بیشتر خواهد بود. بلاگرها (Blogers)، افرادی هستند که برخی از جزئیات زندگیشان را در قالب تصاویر و ویدئوهای جذاب با کاربرانشان به اشتراک میگذارند.
بلکه ایده و موضوع محتوا و حتی کپشنی که برای آن در نظر میگیرید نیز مهم هستند. سعی کنید از روی دست دیگران تقلب نکرده و محتوایی اختصاصی و نو به مخاطب عرضه کنید. شاید این کار در ابتدا کمی سخت به نظر برسد، اما در طول زمان، ایدههای بهتری برای تولید محتوا به دست خواهید آورد. دومین قدم که برای شروع بلاگری در اینستاگرام باید بردارید، شناسایی رفتار و سلیقه مخاطبان هدف است.
بلاگرها میتوانند از روشهای مختلفی به درآمد برسند که از جمله آنها میتوان به تبلیغات، همکاری با برندها، فروش محصولات خود، ایجاد دورههای آموزشی آنلاین و مشارکت در برنامههای تبلیغاتی اشاره کرد. شما با تولید محتواهای جذاب در این زمینه میتونید فالوورهای زیادی بدست بیارید و اونا رو ترغیب به الگو برداری از خودتون کنید. اما این شکل از بلاگری نیز مانند هر روش دیگری، مزایا و معایبی دارد.
طوری که امروز شاهد صفحات مختلف با محتوای خاطرات در شبکههای اجتماعی هستیم. یکی از اصول بلاگری و رمز های موفقیت برای بلاگری در اینستاگرام، این است که با استفاده از خلاقیت خود، موضوع بلاگری و محتوای خود را با اخبار و رویداد های پرطرفدار و ترند ارتباط دهید. برای استفاده از تبلیغات موثر، باید هدفگذاری دقیقی داشته باشید و کمپینهای تبلیغاتی را بر اساس مخاطب هدف خود طراحی کنید. همچنین، همکاری با برندهایی که ارزشها و سبک شما را به خوبی منعکس میکنند، میتواند به افزایش اعتبار شما کمک کند.
اگه بعضی جاها گفتم که لازم نیست فروشگاها، پیجای خدماتی، یه تِم داشته باشن اما شما باید حتما یه تِم واحد داشته باشی پس قبل از شروع کار سعی کن تمِت رو مشخص کنی. خیلی از شما چه بلاگر هستید و چه در زمینه های دیگر در اینستاگرام کسب و کار دارید میتوانید با بایوگرافی درست نوشتن کلی فالور جذب کنید. بلاگر فروش مثلا چی؟ پیج ویمانا، پیج ژل، پیج دیگه مثلا چیا میتونه باشه؟پیج گورتکس. با پیروی از این نکات، می توانید ریلزهایی ایجاد کنید که برای دستیابی به مخاطبان هدف خود در اینستاگرام جذاب، سرگرم کننده و موثر هستند. همچنین می توانید از محتوای تولید شده توسط کاربر برای نمایش محصولات خود استفاده کنید زیرا گاهی مشتریان شما استفاده از محصل جدید را در صفحه ی خودشان منتشر میکنند و شما را هم تگ میکنند.
و یاد بگیرید تا همپا با تغییرات روز دنیا حرکت کرده و چالشها و ترندهای جهانی را برای دیده شدن به کار ببرید. ما در آکادمی راه، دوره رایگان و جریان اشتغال را طراحی کردیم که آموزشهایی کاربردی برای کسب درآمد از اینترنت و اینستاگرام را شامل میشوند. بلاگرها علاوه بر تبلیغات و معرفی برند اسپانسر ها، خود نیز می توانند به مخاطبان خود محصول فروخته یا خدمات خاصی را در حوزه تخصصشان ارائه دهند.
آنها هرروز اینستاگرامشان را بررسی میکنند، روزانه یا چند بار در هفته پست میگذارند. یک بلاگر موفق هیچ وقت ۵ روز پشت سرهم پست نمیگذارد و بعد دو هفته ناپدید بشود. وقتی وارد صفحههای آنها میشویم، عکسهای زیبا از شهرها و کشورهای مختلف را میبینیم و حس میکنیم که آنها همیشه در سفر هستند.
واقعا در یک دنیای فوق العاده داریم زندگی میکنیم که شما میتوانید با یک گوشیم وبایل در دستتان تبدیل به یک فردی بشوید که صدها هزار دنبال کننده دارد و از آن کسب درامد میکند. به طور کلی هر فردی که مدیریت یک بلاگ اینترنتی را بر عهده دارد، بلاگر محسوب میشود. 4- از قدرت هشتگها کمک بگیرهشتگها راهی برای پیدا کردن شما هستن، پس حتما در کپشنها از هشتگهای مناسب استفاده کنید.
داشتن یک برنامه مشخص برای زمانبندی و انتشار محتوا باعث میشود که مخاطبان شما به طور منظم با شما در ارتباط باشند و انتظارات آنها از محتوای شما برآورده شود. علاوه بر اینها، شما به بهترین نرمافزارهای ویرایش عکس و ویدیو برای پست اینستاگرام نیاز خواهید داشت که میتوانید از Adobe Lightroom، Canva یا InShot برای ارتقاء کیفیت بصری محتواهای خود استفاده کنید. پلتفرم تبلیغات جریان کمپینهای اینفلوئنسری موفق زیادی برگزار کرده و با بیش از 1000 اینفلوئنسر در حوزههای مختلف همکاری میکند.
در صورت استفاده از پلتفرم تبلیغات هدفمند کاپریلا، بنرهای تبلیغاتی مرتبط با موضوع نوشته با حجم کم و اندازه کوچک را مانند تصویر زیر درون متن خواهیم دید. با معرفی ویرایشگر متن «گوتنبرگ» (Gutenberg) در وردپرس نسخه ۵.۰، بلاگرها اکنون میتوانند با استفاده از این ویرایشگر محتوای مدنظر خود را تولید کنند. این افزونه به صورت پیشفرض در وردپرس نصب شده است و از طریق آن میتوان «کادر یا بلوک» (Block) انواع مختلف محتوا مانند پاراگراف، تصویر، دکمه «فراخوانی به اقدام» (Call to Action | CTA) و... با اضافه کردن افزونههای گوتنبرگ به وردپرس میتوان عناصر جذابی مانند «پرسشهای متداول» (FAQ)، پروفایل نویسنده، GIF و...
بسیاری تصور میکنند بلاگر شدن و اینفلوئنسر شدن یک چیز است؛ واقعیت هم این است که بلاگر و اینفلوئنسر نزدیکی زیادی به یکدیگر دارند اما تفاوتهای جزئی وجود دارد که آنها را از هم متمایز میکند. البته در موارد زیادی هم ممکن است فردی هم بلاگر باشد و هم اینفلوئنسر. زمانی که تمرکزتان را روی اینستاگرام میگذارید، با استفاده از ابزارهای خود اینستاگرام میتوانید مخاطبین را به وبلاگ خودتان دعوت کنید. در اینستاگرام به وبلاگتان اشاره کنید و از فالوئرها بخواهید که به آن سر بزنند. برای اشاره کردن به وبلاگ، اولین کار گذاشتن لینک وبلاگ در بیو صفحه اینستاگرام است.برای تبلیغ وبلاگتان میتوانید از استوری استفاده کنید.
نکته کلیدی این است که موضوعی را انتخاب کنید که واقعاً به آن علاقه دارید و بتوانید محتوای زیادی در اطراف آن ایجاد کنید. همین الان در اینستاگرام کلی بلاگر هستند که فقط با تولید محتوا در پیج اینستاگرام دارند کسب درامد بسیار فوق العاده ی چند ده و چند صد میلیونی انجام می دهند. Ferragni فعالیت خود را با یک بلاگ شروع کرد که توانست جایزه بهترین بلاگ مد و فشن را بدست آورد. او هم مثل بقیه اینفلوئسنرهای حوزه مد، برای خود یک خانه مد و فشن دارد که در زمینه پوشاک و کفش فعالیت میکند. تلاش او این است که به خانمها نشان دهد چگونه هم مادر خوبی باشند و هم به زیبایی خود توجه کنند. این افراد به دلیل محتوایی که تولید میکنند، جنجال برانگیز میشوند.
دامنه خود را میتوانید از طریق ارائهدهندگان سرویس ثبت دامنه انتخاب و ثبت کنید. بعضی از ارائهدهندگان خدمات میزبانی و هاستینگ، دامنهای را به رایگان در اختیار شما میگذارند. اما به یاد داشته باشید که ثبت دامنه با هاست متفاوت است و شما میتوانید فرآیند ثبت دامنه را خودتان کنترل کنید. اگر ارائهدهنده خدمات هاست شما امکان تغییر DNS را فراهم کرده باشد، میتوانید در آینده هاست خود را نیز تغییر بدهید.
آنها در امر استفاده از بستر دیجیتال تخصص داشته و میتوانند احساسات مخاطبانشان را با محتوایی جالب درگیر کنند. آنها درباره موضوعات مختلف از جمله تفریحات، خانهداری، موسیقی، هنر، سفر و …، محتوا تولید میکنند. سپس با رشد صفحات خود و افزایش مخاطبانشان، اقدام به جذب اسپانسر، تبلیغات، فروش محصول و … کرده و به درآمد میرسند. برای مثال ممکن است با وجود کمبود بودجه، برای شروع کار اقدام به خرید تجهیزات حرفه ای جهت تولید محتوا نمایید.
فمینیستها، فعالان حوزههای مختلف مثل محیطزیست، سلبریتیهای پرحاشیه، هنرمندانی که آثار مدرن و ساختارشکنی تولید میکنند و فعالان اجتماعی در این گروه قرار میگیرند. با طراحی کمپینهای هدفمند و جذاب، بلاگرها میتوانند اعتبار و اعتماد مخاطبان را جلب و به یک منبع درآمد پایدار دست پیدا کنند. حتی بسیاری از بلاگرهای معروف برای افزایش فالوور و فروش از کمپینهای تبلیغاتی استفاده میکنند. در نهایت بازاریابی و تبلیغات هدفمند، برند شما را به دیگران معرفی میکند و هر یک از این افراد، با مهارتهای خاص خود به موفقیت بیشتر شما کمک خواهند کرد. امیر جابری به دلیل علاقه و داشتن اطلاعات کافی درباره غذا به یکی از موفقترین بلاگرهای غذا تبدیل شده و درآمد خوبی از تبلیغات کافهها و رستورانها دارد.
خرید فالوور ارزان.خرید فالوور. خرید ویو اینستاگرام . خرید لایک اینستاگرام . خرید دایرکت انیوه . خرید پی وی pv تلگرام . خرید ربات اینستاگرام