خودرو mvm نمای داخلی x22 اتومات 2023-03-21

ام وی ام ایکس 22 پرو ام تی X22 PRO MT + مشخصات فنی + تصاویر و ویدیو

مثل بسیاری از خودروهای دنیا، لوگوی سازنده در میان جلوپنجره دیده می‌شود که البته برای ام وی ام X22 به‌جای لوگوی چری (که شبیه به حرف A است) عبارت MVM وجود دارد. داخل این قسمت از پلاستیک و به‌صورت لانه‌زنبوری ساخته شده، اما با قاب فلزی که پهنای متفاوتی در گوشه‌ها دارد، جذاب‌تر شده است. سپر جلو هم طراحی قابل قبولی دارد و درحالی‌که متقارن بخش بالایی، از فضای خالی میانی استفاده می‌کند، جایگاه بسیار خوبی برای پلاک خودرو خواهد داشت. زیبایی بخش روبروی ام وی ام X22 به همین‌جا ختم نمی‌شود و با قطعه‌ای نقره‌ای رنگ در پایین سپر و فضاسازی بسیار خوب گوشه‌های سپر همراه‌با چراغ‌های مه‌شکن، نمره بسیار خوبی می‌گیرد. فراموش نکنیم، حجم‌دهی بسیار خوبی در بخش جلوی این خودرو وجود دارد که با خطوط روی کاپوت و جای‌گذاری چراغ، تقویت می‌شود.

امداد مدیران خودرو با سرعت در ارائه خدمات، استفاده از تجهیزات ایمن برای یدک کشی‌های طولانی، و قیمت مناسب، از شرکت‌های دیگر متمایز است. ما با کادری مجرب و حرفه‌ای و به صورت شبانه‌روزی و 24 ساعته آماده ارائه خدمات به شما مشتریان گرامی هستیم. سوار ماشین X22 PRO که می‌شوید نیز با تغییرات قابل توجهی نسبت به ایکس 22 روبه‌رو می‌شوید. پنل مرکزی داشبورد کمی به سمت راننده چرخیده است تا دسترسی راحت‌تری را فراهم کند. بسیاری از دکمه‌های پنل مرکزی نیز حذف شده‌ و جای خود را به دکمه‌های لمسی داده‌اند.

برخی از بخش‌های داشبورد خودروی MVM X22 با روکشی به طرح فیبرکربن پوشانده شده که زیبایی و حس اسپرت منحصربفردی را القا می‌کند. آستانه‌ی قیمت این خودرو برای مدل مجهز به جعبه‌دنده‌ی دستی و آپشن‌های استاندارد (ام وی ام X۲۲ اکسلنت اسپرت EX دنده ای) ، ۱۹۸ میلیون تومان است. نمونه‌ی دنده‌ خودکار با نام ام وی ام X۲۲ اسپرت اکسلنت EX خودکار، قیمت پایه‌ی ۲۲۲ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان دارد که البته نسخه‌ی فول‌ آپشن محسوب می‌شود. بسیاری از سازندگان خودروهای چینی که تا به حال دیده‌ایم، اهمیت کمی به طراحی عقب داده‌اند و این موضوع برای ام وی ام X22 نیز تا حدودی صادق است. سایز و طراح چراغ‌های عقب، نه‌تنها وجه اشتراکی با چراغ‌های جلو ندارد؛ که با دیگر ادوات پشت خودرو هم چندان هماهنگ نیست. کوچک بودن این چراغ‌ها، بیننده را به یاد MVM 315 می‌اندازد که یک هاچبک کوچک و نه‌چندان محبوب در سبد محصولات چری است.

این خودرو در کلاس کراس‌اوورهای ساب کامپکت (Subcompact) یا همان کراس‌اوورهای کوچک شهری قرار می‌گیرد. دید به بیرون به واسطه سایز مناسب پنجره‌های جانبی و شیشه جلو، در حد مطلوب ارزیابی می شود. طرح مدرن دستگیره درب‌ها به رنگ کرومی براق و تناسب آن با تزیینات نقره‌ای رنگ روی قسمت بازویی درب‌ها، بر جنبه‌های زیبایی‌شناختی کابین X22 افزوده است. به واسطه نمایشگر مذکور امکان دسترسی به تجهیزات مختلف نظیر سیستم صوتی-تصویری، بلوتوث، تلفن همراه و دوربین دید عقب فراهم شده است اما نباید انتظار یک سیستم پیشرفته با حساسیت لمسی بالا را از این سیستم داشته باشید. محل نصب پلاک نیز به طرز هوشمندانه‌ای در داخل دریچه بزرگ هواکش تعبیه شده و قطعه نقره‌ای رنگ طراحی شده در زیر سپر خودرو، زیبایی نمای روبروی ایکس22 را تکمیل نموده است. دور تا دور جلو پنجره به جز قسمت بالای آن، مزین به تزیینات کروم رنگ بوده و یک نوار باریک نقره نیز در پنجره دوجانبه نشان شرکت ام وی ام به سمت جلوی X22 امتداد یافته و هارمونی دلنشینی را با گرافیک داخلی چراغهای جلو پدید آورده است.

MVM X22 دنده‌ای یا اتوماتیک

از سویی دیگر، بخش زیادی از درپوش صندوق عقب، خالی و ساده دیده می‌شود که صرفا با نواری فلزی و براق، میان چراغ‌ها و همراه لوگوی سازنده، کشیده شده است. از نکات مثبت در طراحی عقب ام وی ام X22 می‌توان به حجم‌دهی با خطوط شکسته در بخش میانی و پایینی صندوق اشاره کرد؛ ضمن اینکه بالچه‌ی عقب و سپر هم حالت اسپرت و جذابی دارند. سایز شیشه‌ی عقب، قابل قبول است و با دو قطعه‌ی باریک پلاستیکی در حاشیه و زیر بالچه ارائه می‌شود. به هر حال باید منتظر بمانیم و ببینیم که شاخصه‌های تاثیرگذار بر بازار چه روندی را در آینده طی می‌کنند تا آن‌وقت بتوان به طرزی دقیق در مورد آینده ایکس۲۲پرو و همچنین شرایط بازار آن در کشور اظهارنظر کرد.

خودروسازان چینی طی سال های اخیر توانستند پیشرفت بالایی در حوزه تولید خودروهای مختلف تجربه کنند. در زمانی که بنا به دلایلی در این سال ها واردات خودرو به کشور ممنوع بود این فرصت بیش از پیش به شرکت های چینی رسید تا محصولات خود را در بستری بسیار مناسب عرضه کنند. یکی از این شرکت ها چری بود که به واسطه شریک تجاری اش در ایران یعنی مدیران خودرو تبدیل به یکی از قدیمی ترین خودروسازان چینی فعال در بازار ایران شد. میزان مصرف سوخت ترکیبی مدل اتوماتیک ایکس 22 پرو برابر با 6.1 لیتر برصد کیلومتر است. در نمای رو‌به‌رو، چراغ‌های درشت ام وی ام X22 هماهنگی بسیار خوبی با سایز بدنه دارند و این محصول نسبتا کوچک را بزرگ‌تر از آنچه هست، نشان می‌دهند. نوار LED با خطی صاف در بخش پایینی کاسه چراغ قرار دارد که ضمن تأمین روشنایی روز، در امتداد خط میان جلوپنجره قرار گرفته است تا زیبایی X22 را افزایش دهد.

MVM X22 بی شک یکی از خوش استایل ترین کراس اوورهای درون شهری بازار است اما این خودرو نقاط ضعفی را نیز همراه دارد. مدیران خودرو پس از انتشار شرایط فونیکس، شرایط فروش ام وی ام را نیز برای اسفند 1403 منتشر کرد. به هیچ عنوان خریدش عاقلانه نیست .هر کی گفته خوبه دلال این خودروی چینی هست یک کراس آور بسیار ضعیف چینی هست دیگه . دوست عزیز من یه ام جی 6 مدل ۲۰۱۲ توربو دارم تا حالا یه بار هم بابت توربوشارژر هزینه ای نکردم . بوست توربوی ماشین منم از همه اینها بالاتره تازه .به نحوه نگهداری و سرویس ماشین مربوط میشه بیشتر و البته کیفیت بنزین موثره ولی نه دیگه هر شش ماه مبلغی که فرمودید .

کیفیت متریال در ام وی ام X22 پرو قابل قبول ارزیابی شده و یکی از نکات مثبت کابین آن استفاده از تریم نارنجی – مشکی است که نمای جذابی را به کابین خودرو داده است. فضای کابین نیز در هر دو ردیف قابل قبول بوده و چهار سرنشین به راحتی در آن جای می گیرند. همچنین ضریب تراکم سیلندر این پیشرانه برابر با نسبت 1 به 11.4 است که تمایل این پیشرانه به استفاده از بنزین سوپر را افزیش می دهد. وظیفه انتقال قوای پیشرانه به سمت چرخ‌های جلو نیز برعهده گیربکس 4 سرعته اتوماتیک (9 سرعته سی وی تی در نسخه های 1400 و 1401) و یا 5 سرعته دستی نهاده شده است.

پنل کیلومتر شمار تعبیه شده در پشت غربیلک فرمان نیز از طراحی منحصر به فردی و عجیبی بهره می‌برد. در پس زمینه آن صفحه‌ای منقش به طرح لانه زنبوری وجود دارد که یک نمایشگر کوچک دیجیتال در وسط آن قرار داشته و اطلاعاتی نظیر دمای پیشرانه، حجم سوخت موجود در باک و مسافت پیموده شده را به اطلاع راننده می‌رساند. تیگو2، تیگو X3 و MVM X22 ، کلیه نام‌هایی است که به کراس اوور جمع و جور شرکت خودروسازی چری چین اطلاق می‌شود. این خودرو که از زمستان سال ۹۵ وارد کارزار خودرویی کشور شده، بر مبنای دیگر محصول مشهور چری در ایران یعنی ام وی ام 315 (چری A13) طراحی و تولید شده است. شرکت سازنده ادعا کرده است که از تجهیزات کاملا مدرن و خودکار خود برای دوخت صندلی‌های X22 استفاده می‌کند تا از نظر کیفیت استفاده و ظرافت تولید، تفاوتی با نمونه‌های موجود در مدل‌های لوکس لندروور انگلیس نداشته باشد. چری، از سال‌ها پیش با لندروور همکاری می‌کند و خط مونتاژ اصلی این برند در چین را در اختیار دارد.

تنها یک پیشرانه‌ی ۱.۵ لیتری تنفس طبیعی برای این خودرو در سراسر دنیا قابل سفارش است که قدرت ۱۰۵ اسب‌بخار در دور موتور ۶۰۰۰ دور بر دقیقه تولید می‌کند و از دور موتور ۲۷۵۰ دور بر دقیقه، گشتاور ۱۳۵ نیو‌تن متر خواهد داشت. MVM X22 Pro، یکی از جدیدترین محصولات شرکت مدیران خودرو، با طراحی مدرن و امکانات به‌روز، توانسته است توجه بسیاری از علاقه‌مندان به خودروهای کراس‌اوور را به خود جلب کند. این خودرو با الهام از مدل‌های کره‌ای و بهره‌مندی از تکنولوژی‌های پیشرفته، تلاش دارد تا در بازار رقابتی خودروهای شهری جایگاه مناسبی کسب کند.

همراهان عزیز نمایندگی ۷۷۷

مدیران خودرو به دنبال آن است که با ارائه شرایط فروش متنوع اقشار مختلف جامعه را به سمت خرید محصولات خود راهی کند. شما می‌توانید جدیدترین شرایط فروش خودرو mvm X22 از سوی شرکت مدیران‌خودرو را در اینجا مشاهده نمایید. ام وی ام ایکس22 به یک پیشرانه 1.5 لیتری (1497 سی سی) 16 سوپاپه مجهز شده که حداکثر توان خروجی آن در دور موتور 6000rpm برابر با 105 اسب بخار بوده و نهایت گشتاور حاصل نیز معادل 135 نیوتن‌متر است که در دور موتور 2750 در اختیار راننده قرار خواهد گرفت. ورود به X22، حالت مدرن و خوش‌آیندی به‌همراه دارد و هرچند متریال به‌کاررفته در داشبورد چندان خوب و رضایت‌بخش نیست؛ می‌توان از دوخت صندلی‌ها و طراحی آن‌ها لذت برد. تقریبا تمام داشبورد از پلاستیک سخت ساخته شده است؛ اما قطعاتی از آن طرح فیبرکربن دارد که در نوع خود جالب توجه است. اینگونه ادوات در تودری‌ها نیز دیده می‌شوند و حس یک خودروی اسپرت گران‌قیمت را تداعی می‌کند.

طراحی کابین ام وی ام X22، به گونه‌ای است که دید خوبی به سرنشینان، خصوصا راننده می‌دهد. این خودرو برای خانم‌ها و کسانی که به‌ دنبال محصولی با ابعاد قابل کنترل در رانندگی هستند مناسب خواهد بود؛ چراکه علاوه بر فرم خوب بدنه، با استفاده از سنسورها و دوربین عقب، به‌راحتی پارک می‌شود. آپشن‌های ایمنی ام وی ام X22 عبارت‌اند از ۲ کیسه‌ی هوا برای سرنشین جلو، حسگر دنده عقب و هشدار برخورد، ترمزهای ABS و فناوری EBD، همراه‌با کمربندی ایمنی پیش‌کشنده با ۳ نقطه‌ی عملکرد برای تمامی سرنشینان. هرچند لیست دل‌سرد‌کننده‌ای از آپشن‌های ایمنی X22 وجود دارد؛ می‌توان به فناوری ESC خوش‌بین بود که با کنترل فشار ترمز و دیگر تجهیزات مربوطه، به حفظ تعادل خودرو در شرایط لغزنده‌ی جاده کمک شایانی می‌کند. از سویی دیگر، این خودرو به سیستم جلوگیری از حرکت ناخواسته در شیب (HHC) مجهز است که باتوجه به قدرت نه‌چندان بالای پیشرانه، در سربالایی‌ها کاربرد خواهد داشت. از دیگر نکات مثبت در ایمنی X22، می‌توان به حسگر باد چرخ‌ها، هشدار تعویض دنده در دور موتورهای بالا و گرفتن کلاچ به هنگام استارت پیشرانه در زمانی‌که راننده فراموش کرده است خودرو را خلاص کند، اشاره کند.

مشتریان هم‌اکنون می‌توانند با شرکت در شرایط فروش ام وی ام، این خودرو را خریداری نمایند. MVM X22 Pro به موتور ۱٫۰ لیتری سه سیلندر توربو با قدرت ۱۰۲ اسب بخار و گشتاور ۱۵۰ نیوتن‌متر مجهز است. این موتور با گیربکس CVT جفت شده است که عملکرد بهینه و مصرف سوخت کم را تضمین می‌کند. صفحه آمپر تغییر کرده و به حالت متعارف آنالوگ درآمده است که البته خیلی هیجان‌انگیز نیست و انتظار ما را که حضور نمایشگر تمام دیجیتال در این بخش بود، برآورده نمی‌کند. حجم صندوق عقب ایکس ۲۲ پرو نیز معادل ۴۲۰ لیتر است که تقریبا در حد متوسط به بالا قرار دارد.

این موضوع، علاوه بر حاشیه‌ی صندلی‌ها و تودری‌ها، در پیرامون مجاری هوای تهویه‌ی مطبوع و دسته‌دنده هم دیده می‌شود. این خودرو دارای صفحه نمایش لمسی ۹ اینچی، سانروف و سیستم‌های ایمنی مانند ABS و ESP است که تجربه رانندگی بهتری را ارائه می‌دهد. اما در اوایل سال ۱۴۰۱ شاهد نسخه IE ایکس ۲۲ پرو در بازار بودیم که سه آپشن استارت دکمه‌ای، گرمکن صندلی‌های جلو و آینه‌های جانبی تاشونده برقی به آن اضافه شده بود.

شرایط فروش ام وی ام ایکس 22

تعمیرگاه الو گیربکس با بیش از ۲۰ سال سابقه، پذیرای خودرو های بسیاری برای تعمیر گیربکس های دستی و اتوماتیک بوده است. تعمیرات گیربکس اتوماتیک نیازمند دقت، مهارت و دانش بسیار بالایی از مکانیک خودرو است. این موضوع به این خاطر است که ساختار این گیربکس ها نسبت به گیربکس های دستی پیچیده تر بوده و تعمیر آنها کاری حساس است. از طرفی دیگر تکنولوژی بکار رفته در آنها باعث پیچیدگی بیشتر آنها شده و از همین بابت هزینه تعمیر آنها بیشتر از یک گیربکس دستی است. هزینه‌های نگهداریاز نظر هزینه‌های نگهداری، گیربکس‌های دستی ساده‌تر و کم‌هزینه‌تر هستند. تعمیرات و نگهداری گیربکس دستی در مقایسه با گیربکس‌های اتوماتیک به‌مراتب کم‌هزینه‌تر است.

One Response to “ام وی ام X22 پرو اتوماتیک ؛ مشخصات فنی + مزایا و معایب”

نمونه‌ی اسپرت، دارای سقف مشکی است؛ اما تقریبا تمامی نمونه‌های ام وی ام x22 موجود در ایران، دارای سانروف برقی و رینگ اسپرت ۱۶ اینچ هستند. پیشرانه‌ی X22، از فناوری DVVT استفاده می‌کند که درواقع سیستم زمان‌بندی متغیر سوپاپ‌ها است. به لطف این سیستم، مصرف سوخت بهینه ‌می‌شود و البته صدای پیشرانه در سرعت‌های ثابت، کاهش می‌یابد.

البته باید تاکید کرد که هندلینگ و پایداری خودرو برای انجام مانورهای عادی و رانندگی روزمره قابل قبول به نظر می رسد و مهندسان چینی با سفت تر کردن فنربندی از حرکات گهواره ای بدنه (بادی رول) کاسته اند. فضای ردیف دوم نیز برای سرنشینان با قدی کمتر از ۱۸۰ سانتی متر مناسب و کافی به نظر می‌رسد اما افراد بلندقدتر احتمالاً در این بخش با محدودیت فضای سر و پا مواجه خواهند شد. یک نوار پهن کرومی که نشان شرکت سازنده در میانه آن نقش بسته، دو چراغ عقب را به هم متصل نموده است.

انتتخاب مانیتور 9 اینچی با رابط کاربری جذاب تفاوت X22 با X22 PRO را بیشتر نمایان می‌کند. نمی‌توان از کنار فرمان برقی جدید ایکس 22 پرو و سانروف آن نیز به‌سادگی عبور کرد. در نگاه اول شاخص‌ترین تغییر ام وی ام x22 پرو نسبت به نسخه قبلی، برخورداری از چهره جدید و تا حدودی فانتزی است که به نظر می‌رسد از برخی محصولات کره‌ای مثل هیوندای کنا و دیگر تولیدات مطرح بین‌المللی به عاریت گرفته شده باشد.

این نمونه در شتاب‌گیری و عبور از شیب‌ها، عملکرد بهتری در مقایسه با نمونه‌ی مجهز به جعبه‌دنده‌ی خودکار دارد؛ ضمن اینکه معکوس‌های ناگهانی نخواهد داشت و کنترل بهتری به راننده می‌دهد. این موضوع در کنار مصرف سوخت کمتر، اختلاف قیمت با مدل دنده خودکار را توجیه می‌کند. تفاوت آپشن‌ها و  X22 در دو نمونه‌ی ساده و اسپرت ناچیز است و تنها مود رانندگی اقتصادی در نسخه‌ی اسپرت خودکار وجود دارد که می‌تواند با تعویض دنده در دور موتورهای پایین‌تر، مصرف سوخت را کاهش دهد. به همین دلیل مصرف سوخت مناسب و همچنین آلایندگی کمتر را در این خودرو شاهد هستیم؛ اما نباید انتظار شتاب بالایی از آن داشته باشید.

این خودرو برای گردش کامل به دایره‌ای با شعاع ۵.۲۵ متر نیاز خواهد داشت؛ درحالی‌که فاصله‌ی محورهای ۲.۵۵۵ متر دارد. در این بررسی، به جوانب مختلف این خودرو از جمله طراحی، عملکرد، مزایا و معایب آن خواهیم پرداخت. با نصب اپلیکیشن همراه مکانیک، یک دستیار متخصص خودرویی داشته باشید و از خدمات متنوع این شرکت بهره‌مند شوید.

دیگر تفاوت مهم نیز جایگزینی گیربکس 4 سرعته ایکس 22 با جعبه دنده 9 سرعته CVT در ایکس 22 پرو است که تجربه تعویض دنده نرم‌تر را برای شما به ارمغان می‌آورد. یکی از نکات مثبت این کراس اوور مصرف سوخت مناسب آن است به طوری که مصرف سوخت ترکیبی در حالت اتوماتیک 6.1 لیتر و در مدل دنده ای 5.9 لیتر در هر 100 کیلومتر است. ام وی ام X22 پرو اتوماتیک به یک پیشرانه ۳ سیلندر ۱ لیتری توربو شارژ مجهز شده که توانایی تولید ۱۰۳ اسب بخار قدرت و ۱۵۰ نیوتن متر گشتاور را دارد. شرکت مدیران خودرو در راستای ارائه یک محصول کراس اوور کوچک و ارزان‌قیمت جهت مقابله با رقبایی مثل لیفان x50، تصمیم گرفت ام وی ام x22 یا چری تیگو ۳ ایکس را در سال ۹۶ به فهرست تولیدات خود اضافه کند. ایکس ۲۲ طی این سال‌ها تا حد زیادی در بازار خوش درخشیده و کمابیش توقعات مشتریان را از یک کراس اوور کوچک برآورده ساخته است.

ام وی ام X22 پرو اتوماتیک ؛ مشخصات فنی + مزایا و معایب

به‌نظر می‌رسد سازندگان X22 با هدف کنترل مصرف سوخت و آرامش پیشرانه، آن را برای قدرتی در حد ۱۰۰ اسب‌بخار طراحی کرده‌اند. این موضوع، سکوت رضایت‌بخشی به سرنشینان خودرو می‌دهد و از این نظر، فراتر از محصولات ساخت ایران عمل می‌کند. از دیگر نکات مثبت X22، می‌توان به صندلی‌های بسیار خوب و راحت آن اشاره کرد که حتی در سفرهای طولانی هم قابل قبول خواهند بود و متریال استفاده شده در آن‌ها، مرغوب ارزیابی می‌شود.

در سال‌های اخیر، خودروسازی مدیران خودرو یا همان ام وی ام  با تولید کراس‌اوورهای کوچک شهری به شدت بازار را متحول کرده‌اند. خودروهای کراس‌اوور با ترکیبی از مزایای سواری‌های شهری و خودروهای شاسی‌بلند، به گزینه‌ای ایده‌آل برای افرادی تبدیل شده‌اند که به دنبال یک وسیله نقلیه مناسب برای استفاده روزمره با هزینه‌های معقول و طراحی جذاب هستند. در ایران، یکی از گزینه‌های محبوب در این دسته، MVM X22 است؛ خودرویی که توسط شرکت چری چین تولید شده و توسط مدیران خودرو به بازار ایران عرضه می‌شود. ام‌وی‌ام X33 کراس چهارمین نسخه این کراس‌اوور محبوب و پرفروش در ایران به حساب می‌آید. ام‌وی‌ام X33 کراس در واقع چری تیگو 2 پرو مدل 2023 است که تیپ متفاوتی از تیگو 2 پرو یا همان ام‌وی‌ام X22 پرو به حساب می‌آید. این خودرو از نظر فنی کامل شبیه ام‌وی‌ام X22 پرو است اما در بخش طراحی داخلی، طراحی خارجی و امکانات از آن بهتر است.

زیر داشبورد، داخل در و زیر کنسول میانی هم چندین محل مختلف برای قرار دادن وسایل کوچک پیش‌بینی شده است. آیا خودروی ایکس 22 پرو ارزش خرید دارد؟ بررسی مزایا و معایب X22 PRO برای پاسخ به این سوال خیلی مفید است. در همین راستا توجه شما را به مهم‌ترین مزایا و معایب این ماشین شاسی بلند محبوب جلب می‌کنیم. برخلاف بسیاری دیگر از فیس‌لیفت‌های ارائه شده در بازار ایران، x22 pro علاوه بر تحولات ظاهری دستی هم به داخل محفظه موتور خود کشیده و یک موتور گیربکس جدید را در این قسمت سکونت داده است.

X22 از طراحی سیلندری برای بخش سرعت‌سنج و نشان‌دهنده‌ی دور موتور بهره نمی‌برد، اما در این قسمت هم با حداقل هزینه، مدرن و کارآمد جلوه می‌کند؛ هرچند حالت متقارن عقربه‌ها و برعکس بودن نمایش‌دهنده‌ی دور موتور، می‌تواند آزاردهنده باشد. از سال 1400 مدیران خودرو اقدام به عرضه نسخه فیس لیفت خوردوی X۲۲ با نام X22 پرو کرد. ایکس ۲۲ پرو که در واقع همان چری تیگو 3X پلاس بود در ایران بنا به سیاست های شرکت مونتاژ کننده پسوند PRO را دریافت کرد تا همسو با سایر محصولات جدید چری شود. X22 پرو بر خلاف نسخه قبلی خود این بار از موتور 3 سیلندر 1.0 لیتری توربو شارژ بهره می برد که نیروی خود را از طریق یک گیربکس 9 سرعته CVT به چرخ های جلو منتقل می کند.

قیمت X22 پرو و شرایط بازار

در نیمه پایینی چهره ام وی ام X22 ، سپر بزرگ و سرتاسری آن واقع شده که از یک هواکش بزرگتر به منظور انجام وظیفه خنک‌کاری رادیاتور و مجموعه پیشرانه به همراه دو دریچه هواکش کوچک در جناحین بهره می‌برد. فاصله بین دو محور در این خودرو نسبت به رقبا بازتر است و این موضوع به افزایش راحتی سرنشین کمک می‌کند. هر تایر دارای یک سنسور فشار تایر است که فشار و دمای تایر را از طریق سیگنال‌های فرکانس رادیویی بی‌سیم نشان می‌دهد و به طور موثر از تصادف جلوگیری می‌کند. شبکه‌های اجتماعی دیجیاتو سریع‌ترین روش دسترسی به اخبار فناوری، علم و خودرو است. همچنین نمی توان ام وی ام X22 را یک خودرو پنج نفره دانست و از این رو بهتر است به این مدل به چشم یک هاچ بک ارتفاع یافته 4 نفره نگاه کنید.

ایکس 22X22

طراحان نیت خوبی برای ایجاد تحول و نوآوری در کابین قدیمی این خودرو داشته‌اند، اما متاسفانه در عمل طرح داشبورد ام وی ام ایکس ۲۲ پرو خیلی جذاب و عامه‌پسند از آب درنیامده است. شیوه طراحی نامتقارن و استفاده نسبتا نابجا از اشکال هندسی و زوایای تند در داشبورد، موجب شده تا این بخش  علی‌رغم بهره‌مندی از الگوی جدید و خلاقانه، خیلی زیبا و مطابق با سلیقه مشتریان ایرانی احساس نشود. ام وی ام X22 پرو در بخش کابین اما دچار تغییرات بزرگی شده و نسبت به قبل داشبورد مدرنی دارد. در بخش میانی داشبورد ابتدا دریچه‌های سیستم تهویه مطبوع قرار داشته و پس از آن یک صفحه نمایش بزرگ تنها برای سیستم مالتی مدیای خودرو در نظر گرفته شده که با زاویه اندکی به سوی راننده کشیده شده است. همچنین پنل سیستم تهویه مطبوع نیز زیر صفحه نمایش سیستم مالتی مدیا قرار گرفته است. ام وی ام X22 پرو اتوماتیک نسخه جدیدی از خودروی محبوب X22 مدیران خودرو در ایران است که در سال ۱۴۰۰ رونمایی شد.

نمایشگر لمسی ۸ اینچ، آپشن کارآمدی در فهرست مشخصات ام وی ام ام وی ام X22 خودکار اسپرت اکسلنت محسوب می‌شود که همراه‌با دوربین عقب، مفید خواهد بود. گوشی‌های هوشمند از طریق بلوتوث و رابط کاربری میررلینک (Mobile Mirror Link) با نمایشگر ارتباط برقرار می‌کنند و به کمک سیستم صوتی استریو با چهار بلندگو، می‌توان از سرگرمی‌های چندرسانه‌ای استفاده کرد. بعضی قابلیت‌های این سیستم، مثل کنترل قدرت صدا و عوض‌ کردن موزیک در حال پخش، از طریق فرمان قابل انجام خواهند بود. گرچه دامنه تحولات داخل ماشین x22 پرو گسترده‌تر است اما لزوما دلچسب‌تر به نظر نمی‌رسد.

جلوپنجره ظاهر بزرگ و پهنی داشته و تزئینات و طراحی داخلی آن نیز بروز و متفاوت شده است. در زمان نگارش این نوشته (مرداد ماه 1401) و مطابق با آخرین شرایط فروش، ایکس 22 اتوماتیک در نسخه اتوماتیک اکسلنت اسپرت با صفر کیلومتر کارکرد و سال تولید 1400 قیمتی برابر با 580 میلیون تومان دارد. نسخه دنده‌ای این خودرو در تیپ اسپرت لاکچری با صفر کیلومتر کارکرد و سال تولید 1400 نیز با بهای 487 میلیون تومان داد و ستد می‌شود. در نهایت، MVM X22، چه در نسخه دنده‌ای و چه در نسخه اتوماتیک، با توجه به امکانات مناسب، طراحی جذاب و قیمت رقابتی، یکی از گزینه‌های جذاب بازار کراس‌اوورهای کوچک شهری در ایران است.

کراس‌اورهای کوچک چینی در بازار ایران پرفروش هستند اما توان رقابت با برندهای دیگر کشورها را ندارند. ام وی ام X22 در بازار ایران، هم‌کلاس چانگان SC35 و لیفان X60 محسوب می‌شود که البته، با فروش بسیار خوب موفق، به شکست رقبا شده است. با این اوصاف، نسخه‌ی ارزان‌قیمت X22، به رغم کمبودهایی مثل پیشرانه‌ی ضعیف و نبود جعبه‌دنده خودکار، به دلیل قیمت زیر ۲۰۰ میلیون تومان، عاشقان کراس‌اور را جذب خود می‌کند. از نظر عملکرد فنی، لیفان X60 با پیشرانه قدرتمندتر، بهتر از X22 با جعبه‌دنده‌ی خودکار ارزیابی می‌شود؛ اما ظاهر بسیار خوب X22، برگ برنده‌ی MVM در کلاس کراس‌اورهای اقتصادی است. حالت آیرودینامیک این خودرو به‌خوبی حفظ شده است، درحالی‌که اندازه‌ی پنجره‌ها و شیب سقف، راضی‌کننده به‌نظر می‌رسد. ریل مربوط به باربند سقف، فلزی و براق است؛ اما قاب دور شیشه‌ها و زیر رکاب، از پلاستیک سیاه‌رنگ خواهد بود.

اما حالا با عرضه نسخه فیس‌لیفت این خودرو به بازار چین، شریک ایرانی چری هم دست‌ودلش لرزیده و تصمیم گرفته تا تیگو 3X پلاس را با نام ام وی ام ایکس 22 پرو به دست مصرف‌کنندگان ایرانی برساند. در ایران نیز چری تیگو 2 مدتی پس از معرفی شدن در بازار چین، وارد خط مونتاژ مدیران خودرو، نمایندگی رسمی چری در ایران شد. تیگو 2 که در ایران با نام ام‌وی‌ام X ۲۲ شناخته می شود در ابتدا در یک تیپ ساده با گیربکس دنده ای و موتور 1.5 لیتری به بازار آمد.

در نسخه اتوماتیک، به‌ویژه با وجود گیربکس CVT، اگرچه تعمیرات کمتر اتفاق می‌افتد، اما در صورت بروز مشکل، هزینه‌های تعمیر بالاتر است. برند چری که بعضی محصولات خود را با نام MVM در ایران عرضه می‌کند، باسابقه‌ترین برند چینی فعال در کشور محسوب می‌شود. کراس‌اورهای چری، با نام تیگو شناخته می‌شوند و نام اصلی X22 از برند MVM، تیگو ۲ است که البته در کشور چین با نام تیگو X3 فروخته می‌‌شود. وب سایت خودرو با هدف اطلاع رسانی در حوزه خودرو در آذر 92 فعالیت خود را آغاز نموده است. سعی بر آن بوده که مرجعی برای اطلاعات و مشخصات فنی خودروهای داخل ایران باشیم و بتوانیم به صورت تخصصی مقایسه، قیمت، تست و بررسی خودرو‌ها را انجام بدهیم.

از آن زمان تاکنون، من هزاران مطلب مختلف در حوزه های متفاوت نوشتم و با رسانه‌های مختلفی همکاری کردم. 40 درصد باقی‌مانده قیمت خودرو نیز در قالب چک سه‌ماهه از مشتریان گرفته خواهد شد. ابعاد ام وی ام X22 عبارت‌اند از طول ۴.۲ متر، عرض ۱.۷۶ متر و ارتفاع استاندارد ۱.۵۷ متر از سقف تا سطح زمین، که با فاصله‌ی کف ۱۸.۵ سانتی‌متر تا جاده تولید می‌شود. زاویه‌ی شیب قابل تردد برای چرخ جلو تا سپر، ۲۴ درجه و زاویه‌ی شیب چرخ عقب تا لبه‌ی سپر پشت، ۳۰ درجه عنوان شده است.

از سوی دیگر، نسخه اتوماتیک با گیربکس CVT، به دلیل اتوماتیک بودن تعویض دنده‌ها و حذف نیاز به دخالت راننده در این فرآیند، رانندگی را آسان‌تر و بدون استرس‌تر می‌کند. اگر بیشتر در شهرهای بزرگ و پر ترافیک رانندگی می‌کنید، نسخه اتوماتیک انتخاب مناسب‌تری خواهد بود. کراس‌اور ام وی ام X22 با نوعی پختگی در طراحی رو‌به‌رو است که فراتر از یک محصول چینی به‌نظر می‌رسد. شرکت امداد مدیران خودرو، با سابقه طولانی در زمینه خدمات فنی و حمل وسایل نقلیه و خودروهای سواری، همواره تلاش نموده تا بهترین خدمات را با بالاترین کیفیت به مشتریان خود ارائه دهد. هدف ما محافظت از خودرو در برابر آسیب دیدگی و ارائه خدمات مطلوب در هنگام یدک کش کردن اتومبیل شما با هزینه مناسب است.

کنسول مرکزی خودروی MVM X22، قاب عریض مدرنی است که با خطوط شکسته نرم و بافتی جذاب و ترکیب رنگ‌های مشکی و نارنجی؛ خروجی‌های تهویه هوا، پنل مولتی‌مدیا و صفحه نمایش را به زیباترین شکل ممکن دربر گرفته است و منظره داخلی منحصربفردی را ساخته است. در نمای عقب اما تغییر خاصی نسبت به قبل رخ نداده و همان طراحی قبلی را شاهد هستیم. در این قسمت چراغ‌ های اصلی همچنان همان طراحی ساده و نسبتا کوچک را داشته و تنها گرافیک داخلی آن کمی روزتر شده است. یک نوار مشکی رنگ دو چراغ را به یکدیگر متصل کرده و همچنین طرح دیفیوزر نیز تغییر پیدا کرده است.

خودروی MVM X22PRO با بهره‌گیری از پیشرانه مجهز به تکنولوژی VVT و استفاده از دو گیربکس ۵ دنده دستی یا ۴ سرعته اتوماتیک، جزو ۱۰ موتور برتر چین به حساب می‌آید. خودروی ام وی ام X22با طیفی از امکانات رفاهی قابل توجه، می‌تواند نمایشی واقعی از لحظات پر شور و نشاط و حس جوانی را برای سرنشینان فراهم کند. خودروی MVM X22PRO طراحی اسپرت و منحصر به فردی دارد که به خاطر این سبک ظاهرش به سرعت نظر قشر جوان را به خود جذب می‌کند. عملکرد پیشرانه‌ی خودرو MVM X22PRO در سطح قابل قبول نسبت به سایر رقیبان قرار دارد. اگر دنبال یک خودروی شاسی بلند قیمت مناسب، با طراحی خاص و امکانات معقول هستید،ام وی ام ایکس 22 می‌تواند یکی از این گزینه‌ها باشد. خودروی MVM X22 با بهره‌گیری از پیشرانه مجهز به تکنولوژی VVT و استفاده از دو گیربکس ۵ دنده دستی یا ۴ سرعته اتوماتیک، جزو ۱۰ موتور برتر چین به حساب می‌آید.

در کشور ما دو تیپ ام وی ام x22 با نام‌های اسپرت اکسلنت و لاکچری، بیش از دیگر مدل‌ها عرضه می‌شوند. از سال ۱۳۹۸، نسخه‌های دنده‌ دستی و خودکار از ایکس 22 اسپرت اکسلنت به‌عنوان نمونه‌های با کامل‌ترین امکانات، توسط مدیران خودرو پیش‌فروش شده‌اند. فارغ از جعبه‌دنده‌ی دستی یا خودکار که مهم‌ترین عامل در قیمت نهائی ام وی ام X22 محسوب می‌شود، این خودرو در دو تیپ ساده و اسپرت نیز شناخته می‌شود که تفاوت‌های ظاهری خاصی با یکدیگر دارند.

Mvm x22 با نام اصلی چری تیگو 3X ابتدا در سال 2016 در نمایشگاه خودروی پکن معرفی شده و روی خط تولید کمپانی چری رفت. سپس نمایندگان چری در برزیل و ایران نیز اقدام به مونتاژ این خودرو با نام های چری تیگو 2 و ام‌ وی‌ ام ایکس 22 کردند. پنل کیلومتر شمار تعبیه شده در خودروی ام وی ام ایکس 22 از طراحی مدرن و خاصی بهره می‌برد. در پس زمینه این پنل صفحه‌ای با پترن لانه زنبوری وجود دارد که در وسط آن یک نمایشگر کوچک دیجیتال قرار دارد و اطلاعاتی نظیر دمای موتور، میزان سوخت و مسافت پیموده شده را به نمایش می‌‎گذارد. حاشیه‌های پنل کیلومترشمار تعبیه شده در خودروی MVM X22 نیز درجه‌بندی شده تا عقربه‌های سرعت‌سنج و دورسنج بتوانند راننده را نسبت به وضعیت سرعت خودرو و دور موتور آگاه نمایند.

تست و بررسی کیا اسپورتیج لانگ و K5 ؛ کیا بیایی داره!

این خودرو پیشرانه 1.5 لیتری (1497 سی سی) 16 سوپاپه دارد و حداکثر توان خروجی 6000rpm برابر با 105 اسب بخار و 135 نیوتن متر گشتاور است. ضرایب دنده در نسخه دستی به گونه ای انتخاب شده که شتاب و کشش نسبتا قابل قبولی در دنده های یک و دو تامین شود، شاهد این مدعا هرزگردی جزئی چرخ های جلو در تعویض دنده از یک به دو است که از ضریب نسبتا سنگین دنده دو حکایت می کند. نمای داخلی ایکس 22 به ویژه در بخش داشبورد، غربیلک فرمان و پنل درب‌ها، یک سروگردن بالاتر از رقبای هم قیمت بوده و از ظاهری نسبتاً مدرن برخوردار گشته است. در مجموع می‌توان اینطور بیان نمود که ایکس22 نسبت به خودروهای هم رده داخلی از ظاهری جذابتر با شاخصه های اسپرت بیشتری برخوردار است. نمای پشتی ایکس22 به زیبایی نمای روبرو نیست به ویژه که سایز چراغ‌های عقب تناسب چندانی با انواع جلویی نداشته و در همان نگاه اول ابعاد کوچک آنها نظر هر بیننده ای را به خود جلب می نماید.

در نمای پشتی ام وی ام X22 گرافیک درون چراغها به شکل حرف C می‌باشد که جذابیت بصری خاصی به این قسمت بخشیده است، همچنین چراغ‌های عقب با یک نوار کرومی عریض که لوگوی کمپانی ام وی ام را دربر دارد به یکدیگر وصل شده‌اند. همچنین بالای شیشه عقب یک اسپویلر باریک وجود دارد و چراغ سوم ترمز در زیر آن تعبیه شده است. با توجه به توربوشارژ بودن پیشرانه متاسفانه حساسیت به کیفیت بنزین در این خودرو دیده می‌شود که یک بسیار مهم است. سیستم تعلیق این خودرو هم در چرخ‌های جلو از نوع مک فرسون و در چرخ‌های عقب از نوع میله پیچشی است.

{

تست و بررسی ری را کراس اوور ملی ایران خودرو ؛ نظم هوش ربا

|}

حالا که پولم جور شده دیگه این خودرو فروش شرایطی نداره و مدیران خودرو فققط به صورت نقدی میفروشه. خیلی خیلی متاسف شدم که بعد از این همه تلاش باز هم نمیتونم خودروی مورد علاقمو خریداری کنم. دوربین عقب خودروی ام وی امX22 برای تشخیص فاصله از موانع در عقب خودرو تعبیه شده است که می‌تواند برای کمک به راننده در مشاهده عابران پیاده، وسایل نقلیه، حتی حیوانات خانگی در عقب خودرو به کار رود. دوربین عقب با خطوط کمکی پویا می‌تواند فواصل شما را با موانع موجود در پشت خودرو به شما نمایش دهد و در راحت‌‌تر پارک کردن خودرو به شما کمک کند. رقبای ام وی ام X22 پرو اتوماتیک خودروهایی نظیر جک S3، بک X3 پرو بوده که نسبت به آن ها وضعیت بهتری دارد. بازار این خودرو نیز به واسطه خوشنامی نسل قبلی پر رونق بوده و بسیاری از اقشار جامعه به سراغ آن رفته اند.

میزان مصرف سوخت ام وی ام X22 پرو دنده‌ای هم در سیکل ترکیبی حدود 7 لیتر برای هر 100 کیلومتر است. در ظاهر خودرو، چراغ‌های روز (دیلایت) و راهنماها روی یک نوار اریب و باریک قرار گرفته‌اند و جلو پنجره کهکشانی که مشابه آن را در مدل‌های تیگو 7 پرو و تیگو 8 پرو هم دیده‌ایم. از نظر طراحی، ام وی ام X22 پرو نسبت به نسل قبلی خود به‌روز تر شده و ظاهر اسپرتی و هوشمندتری به مشتریان عرضه می‌کند و مشتریان جوان، خصوصا در میان زنان توجه بیشتری به این خودرو داشته‌اند.

فضای اسپرت داخلی خودروی MVM X22 با ترکیب رنگ‌های متضاد و پرکنتراست نارنجی همچون گدازه‌های آتشفشان و مشکی همچون خاکستر آتشفشان تصویر مدرن و منحصربفرد را رقم زده است. اسب بخار فعالیت خود را از سال ۱۳۹۴ با محور تست و بررسی ویدیویی خودروها آغاز کرد. این رسانه در همان سال پایگاه خبری خودرو را در فضای وب تاسیس کرد و با انتشار اخبار مختلف صنعت خودرو، شاخه های فعالیت خود را گسترش داد. در حال حاضر پایگاه خبری اسب بخار یکی از پرمخاطب ترین رسانه های صنعت خودرو در ایران است و به صورت روزانه به اخبار و حواشی آن می پردازد. از رقبای مطرح بین‌المللی باید به نیسان جوک، تویوتا C-HR، هوندا HR-V، پژو 2008، فورد اکو اسپرت و رنو کپچر اشاره کنیم.

با توجه به محدودیت ظرفیت ثبت نام، فرم زیر را پر کنید تا کارشناسان ما جهت ثبت نام قطعی باشما ارتباط برقرار کنند. صفحه نمایش لمسی 9 اینچی HMI دارای قاب مشکی و دکمه های لمسی است که حس قوی مد و تکنولوژی را به شما القا می کند. سلام من امروز یک دستگاه mvmx22 at asportثبت نام کردم اطلاعاتی در خصوص عملکرد و پشتیبانی پس از فروش این خودرو ندارم لطفا مرا رهنمایی کنید. دنده های 4 و 5 وجود در راستای کاستن از مصرف سوخت، تا حدی زیادی سبک در نظر گرفته شده اند و دنده 3 در این میان نقش واسطه ای بین دو دنده سنگین نخست و دنده های انتهایی سبک را بازی می کند.

ضمن آنکه گیربکس سی وی تی هم به صورت نرم و با دقت کافی نسبت به اشاره شما روی پدال گاز واکنش نشان می‌دهد و عملکرد نسبتا قابل قبولی را از خود به نمایش می‌گذارد. نمای جانبی از زیر تیغ قلم طراحان جان سالم به در برده و به جز یکی دو مورد جزئی، تحول چشمگیری در آن به چشم نمی‌خورد. متاسفانه در نمای عقب نیز که انتظار داشتیم  حداقل نوع طراحی چراغ‌ها و سپر متناسب با قسمت جلو تغییر کند و تا حد زیادی به‌روزرسانی شود، تحول دلچسبی به چشم نمی‌خورد. بنابراین مهم‌ترین انتقاد ما نسبت به ظاهر x22 pro، همین عدم تحول نمای عقب است که می‌توانست امروزی‌تر باشد و آتش انتقادات را با آب سرد خود تا حد زیادی فرونشاند. فرمان این خودرو بر خلاف نسل قبلی به صورت D طراحی شده و غربیلک ۳ شاخه درون آن میزبان کلیدهای کنترلی سیستم مالتی مدیا و کروز کنترل است.

{

شرایط فروش تیگارد X35 پلاس – اسفند 1403

|}

جلو پنجره از شش ضلع با زوایای شکسته تشکیل شده و در هر دو انتها تا چراغ‌های جلو امتداد یافته است. ایکس22 توانسته طی مدت نسبتاً کوتاهی که از عرضه آن می‌گذرد، گوی رقابت را از بسیاری محصولات هم قیمت مشابه برباید و محبوبیت بالایی در بین مشتریان ایرانی برای خود دست‌وپا کند. مثل دیگر کراس‌اورهای چری، X22 هم به دلایل مختلف، از جمله نداشتن استانداردهای اتحادیه‌ی اروپا، در کشورهای جهان اول حضور ندارد. به همین دلیل مؤسسات معتبر آزمایش ایمنی، مثل بنیاد ایمنی خودروی اروپا (Euro NCAP) و سازمان بیمه‌‌ی خودروهای آمریکا (IIHS)، تست تصادف از این خودرو نگرفته‌اند. با این اوصاف، جالب است که در سایت اصلی چری چین و همچنین نماینده‌ی رسمی این خودرو در ایران، هیچ اشاره‌ای به میزان ایمنی X22 نمی‌شود و حتی گزارشی از نتیجه‌ی تست تصادف این خودرو در بنیاد ایمنی خودروی چین (C-NCAP) در دسترس نیست.

به علاوه دنده‌ها نیز می‌توانند به صورت خودکار و با هدایت سیستم مدیریت کامپیوتری تعویض شوند هر چند راننده نیز می‌تواند به صورت دستی در کار این سیستم دخالت کرده و دنده‌ها را سبک یا سنگین کند. خودروی ام وی ام ایکس 22 از فاصله بین دو محور 2555 میلی‌متری و فضای صندوق عقب 420 لیتری بهره‌مند است که در صورتی که صندلی‌های عقب این خودرو را بخوابانید، حجم بخش عقب این خودرو چندبرابر خواهد شد. در فضای داخلی کابین این خودرو حداکثر 21 فضای انبارش شخصی وجود دارد که نیازهای مضاعف را در سفر به راحتی برای سرنشینان برآورده می‌کند. در نمای جلوی خودوروی ام وی ام ایکس 22 دو چراغ بزرگ با دیزاین خاص و نسبتا خشن خودنمایی می‌کند. در بخش پایین سپر خودوری ام وی وام X22 قاب کرومی C شکلی چراغهای روشنایی در روز این خودرو را به زیبایی هر چه تمام در برگرفته است.

چری در ابتدا این کراس اوور کوچک خود را با یک موتور 1.5 لیتری تنفس طبیعی 106 اسب بخاری به همراه دو گیربکس 4 دنده اتوماتیک AT و 5 دنده دستی راهی بازار کرد. اما از سال 2017 یک نسخه 1.2 لیتری توربو شارژ نیز برای این خودرو توسط چری معرفی شد. چری تیگو 2 توربو 150 اسب بخار قدرت داشت و این نیرو رو از طریق یک گیربکس 6 دنده دستی یا یک گیربکس CVT به چرخ های جلو منتقل می کرد. باتوجه به اینکه قدرت ناچیز ۱۰۵ اسب‌بخار، از دورهای پایین در اختیار راننده نیست، نمی‌توان توقع خاصی از شتاب‌گیری ام وی ام X22 داشت و طبیعتا در زمانی بیش از ۱۵ ثانیه به سرعت ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت می‌رسد. نهایت سرعت این خودرو، نزدیک به ۱۶۰ کیلومتر بر ساعت خواهد؛ درحالی‌که شرکت سازنده ادعا می‌کند میانگین مصرف سوخت آن در هر دو نمونه‌ی مجهز به جعبه‌دنده‌ی دستی و خودکار، حدود ۶ لیتر در ۱۰۰ کیلومتر است. این موضوع توسط خریداران X22 در ایران، تأیید نمی‌شود و باتوجه به فصل تابستان و کیفیت بنزین داخلی، اعدادی بین ۸ تا ۹ لیتر برای میانگین مصرف سوخت این خودرو در کشورمان گزارش شده است.

راحتی و ارگونومی خوب صندلی‌ها در ام وی ام X22، حاصل ۲۰۰ نمونه‌ی آزمایشی در پیش تولید این خودرو و بیش از ۱ میلیون کیلومتر، تست جاده‌ای با آن‌ است. صفحه نمایش 8 اینچی خودروی MVM X22 قابلیت اتصال به تلفن همراه با سیستم عامل اندروید و IOS را دارد و امکاناتی از جمله سیستم موبایل مپینگ، بلوتوث، هندزفری را در اختیار کاربر قرار می‌دهد. به کمک پورت USB امکان اتصال تلفن همراه به این صفحه نمایش وجود دارد که در مجموع باعث لذت بردن و سرگرمی سرنشینان طی سفر با خودروی ام وی ام ایکس 22 می‌گردد. خودروی ام وی امX22 مجهز به سیستم نظارت بر فشار باد تایرهای دیجیتالی TPMS است که می‌تواند وضعیت تایر خودرو را به طور خودکار در زمان واقعی کنترل کند. هنگامی که دما و فشار تایر غیرطبیعی است، می‌تواند از طریق داشبورد هشدار دهد و رانندگی ایمنی را تضمین کند. خودوری ام وی وام X22 با طول ۴۲۰۰، عرض ۱۷۶۰ و ارتفاع ۱۵۷۰ فاصله بین دو محور 2555 میلی‌متری در کلاس بدنه کراس اوور قرار دارد.

این سیستم تعلیق در کنار ارتفاع زیاد خودرو سبب شده تا مانند نسل قبلی X22 پرو نیز خودرو چندان پایداری نباشد. در بازار داخلی ایران ارزان‌ترین نسخه MVM X22 با پرداخت تقریبا 488 میلیون تومان از نمایندگی قابل خرید است. برای مثال در تست شتاب مقایسه ای بین مدل های دنده دستی و اتوماتیک، برتری نسخه دنده دستی چندان چشمگیر نبود و این نکته حکایت از عملکرد خوب مدل اتوماتیک در تعویض دنده ها دارد. گفتنی است که در نسخه های جدید این خودرو سامانه کنترل پایداری ESP نیز به شکل استاندارد نصب شده است و به جز سری اولیه (سال نخست عرضه) سایز مدل ها مجهز به سیستم کنترل پایداری هستند.


نمایندگی مدیران خودرو کرج mvm